SUBARU XV E-BOXER DEGALŲ SĄNAUDOS

Gintaras Viganauskas

Gintaras Viganauskas

+370 5 273 17 35

+370 698 22280

gviganauskas@subaruvilnius.lt

Informacija apie 2021 metų modelių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją paimta iš SUBARU automobilių atitikties sertifikatų.

 

Modelis Naudojamų degalų rūšis

Transmisija

WLTP

Degalų sąnaudos

(l/100km)

WLTP

Co2 emisija

(g/km)

OUTBACK MY21

Adventure/Limited/Touring/Field

 benzinas CVT  7,1 - 12,2 161 - 276

OUTBACK

Active/Ridge/Summit

benzinas CVT 7,2 - 11,9 163 - 268

FORESTER E-BOXER

Base/Active/Ridge/Summit

benzinas+

elektra

CVT 6,7 - 9,5 153 - 215

XV 1.6i

Core/Ridge

benzinas CVT 6,7 - 10,4 151 - 234

SUBARU XV E-BOXER

Active/Ridge/Summit

 

benzinas+

elektra

CVT 6,6 - 9,1  149 - 206

 

Visi modeliai atitinka aplinkosaugos klasės Euro 6 reikalavimus.

Degalų sąnaudos ir CO2 kiekis: pagal EB 715/2007 – 2018/1832AP

XV 1.6i Degalų sąnaudos ir CO2 emisija pagal reglamentus EC 715/2007 – 2016/64.

Automobilio degalų sąnaudas ir CO2 emisiją lemia ne tik automobilio ekonomiškumas, bet ir vairavimo stilius bei kiti netechniniai veiksniai.

CO2 yra labiausiai visuotinį klimato atšilimą skatinančios dujos.

WLTP – naujas standartas

WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedure – suderinta globali lengvųjų automobilių testavimo procedūra) yra naujas būdas matuoti automobilių degalų sąnaudas ir emisijas lengviesiems automobiliams. Ši metodika keičia ankstesnę NEDC (New European Driving Cycle – Naujasis Europos Važiavimo Ciklas) procedūrą, kuri buvo naudojama nuo 1997 metų.

WLTP remiasi realiais važiavimo duomenimis, kai NEDC pagrindas buvo teoriniai vairavimo režimo profiliai.

WLTP taip pat perteikia tikslesnius duomenis, nes jis įvertina kiekvieno automobilio specifikaciją, įskaitant visą papildomą įrangą, galinčią daryti pastebimą įtaką degalų sąnaudoms ir CO2 taršai. Kai kuriais atvejais to paties automobilio duomenys, matuojant WLTP standartu yra didesni, nei matuojant NEDC standartu. Tai nereiškia, kad jo degalų sąnaudos yra didesnės: tiesiog naujasis matavimas remiasi sunkesniu ir ilgesniu vairavimo ciklu, kuris dėl šios priežasties geriau atspindi šiuolaikinio automobilio naudojimo režimą.