Naujos kartos „Subaru Outback“ pelnė aukščiausią „Euro NCAP“ įvertinimą

Naujos kartos „Subaru Outback“ pelnė aukščiausią „Euro NCAP“ įvertinimą

2022-02-07 09:51:14

2021 metais ir Lietuvą jau pasiekęs šeštosios kartos „Subaru Outback“ sulaukė „Euro NCAP“ organizacijos ekspertų saugumo testų: rezultatai puikūs – „Outback“ ne tik gavo jau gamintojo standartu tapusį aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą, tačiau atskirose vertinimo kategorijose pakėlė vairuotojo, keleivių ir kitų eismo dalyvių saugos rodiklį iki rekordinių aukštumų.

Bendras Europos rinkai skirto standartinio „Outback“ modelio saugumo įvertinimas – 88,8 balo. Tai garantavo erdviam šeimyniniam „Subaru“ automobiliui 5 žvaigždučių vertinimą. Paskelbti bene griežčiausių saugumo testų rezultatai atspindi „Subaru" požiūrį į automobilių kūrimą, remiantis „All-Around Safety" filosofija: taip siekiama, kad jau standartinės visų modelių versijos užtikrintų aukščiausią saugos lygį, o iki 2030 m. būtų pasiektas ambicingas saugumo keliuose tikslas: avarijose neturėtų žūti nė vienas žmogus.

Komplimentai – „EyeSight“ sistemai

Bene labiausiai prie šio tikslo ateityje gali prisidėti sistema, kurią „Subaru“ inžinieriai tobulina jau ne vienerius metus. Naujausios kartos „Outback“ modelyje įdiegta „EyeSight Driver Assist“ technologija veikia kaip aukščiausius balus gavusi prevencinė susidūrimų sistema. 95 balais įvertinta sistema didžiąja dalimi atvejų užkerta kelią susidūrimams arba iš esmės sumažina galimų incidentų tikimybę.

Naujausioje „EyeSight“ versijoje (tai jau ketvirtos kartos sistema) yra vaizdo atpažinimo programinė įranga su šiuolaikiškiausiais vaizdo stebėjimo sprendimais: vaizdo kamera atlieka net 11 standartinių saugos funkcijų. Ji susieta su pažangia adaptyvia nustatyto greičio palaikymo sistema, judėjimo nustatyta eismo juosta funkcija, avarinio eismo juostos palaikymo pagalba, greičio ženklų atpažinimu bei išmaniuoju greičio ribotuvu, įspėjimu apie eismo juostos kirtimą. Sistema leidžia stebėti automobilio aplinką ir modeliuoti kitų sistemų veikimą, kylant rizikai iš priekio, šono ar automobilio galo. Ji padeda išvengti ir vadinamųjų „aklųjų“ zonų. „Euro NCAP“ ekspertai ypač akcentavo „EyeSight“  privalumus sankryžose, kur technologijos padeda išvengti susidūrimų.

95 balai už pagalbinių saugumo sistemų veikimą – ne tik aukščiausias iki šiol „Subaru“ modeliams skirtas įvertinimas šioje kategorijoje: tai iš viso geriausias „Euro NCAP“ įvertinimas už įdiegtas vairuotojui padedančias technologijas.

Saugūs – ne tik keleiviai, bet ir kiti eismo dalyviai

Griežti „Euro NCAP“ saugumo testai dar kartą patvirtino, jog „Subaru“ gamina ne tik patikimus, bet ir ypatingai saugius automobilius. Ir priekinio, ir šoninio susidūrimo metu „Outback“ salone esantys žmonės susiduria su minimalia rizika: už vairuotojo ir suaugusiųjų keleivių saugumą skirtas 88 balų įvertinimas, vaikų saugumui ekspertai skyrė 89 balus. Pavyzdžiui, 6-10 metų vaikų saugumo eismo įvykių metu įvertinimas yra ypač aukštas: ekspertai „Subaru“ įdiegtoms technologijoms skyrė 23 taškus iš 24 galimų. Maksimalus – 12 taškų iš tiek pat galimų – įvertinimas skirtas už vaikiškų saugos kėdučių tvirtinimą.

Kitiems eismo dalyviams (prisiminkime, kad vėl ateis pavasaris ir į gatves grįš daugybė dviratininkų bei paspirtukų mėgėjų) naujasis „Subaru Outback“ irgi yra labai draugiškas. Visos standartinėje versijoje esančios sistemos leidžia užkirsti kelią skaudiems susidūrimams ir eismo įvykiams: už kitų eismo dalyvių apsaugą „Euro NCAP“ ekspertai naujajam modeliui skyrė 84 balus.

 

Be abejo, ne tik pačios šiuolaikiškiausios technologijos prisideda prie šio (kaip ir kitų) „Subaru“ modelių saugumo. Nauji kėbulo konstrukcijos sprendimai, gamybai naudojamas ypač tvirtas plienas ir neprilygstamas visų modelių stabilumas kelyje bei pravažumas, leido „Subaru Outback“ itin aukštai iškelti saugumo kartelę. Jums nebūtina žinoti visų saugumo sistemų veikimo subtilybių, tačiau kiekvienoje kelionėje „Subaru Outback“ užtikrins maksimalų įmanomą saugumą – ir automobiliu važiuojantiems žmonėms, ir kitiems eismo dalyviams. Beliks tik mėgautis vairavimu.

  • 95 iš 98