OUTBACK

SUBARU OUTBACK APŽVALGA

Pijus Maksimavičius

Pijus Maksimavičius

+370 5 273 17 35

+370 684 44697

pmaksimavicius@subaruvilnius.lt

Mėgaukitės kiekviena SUBARU OUTBACK akimirka

Patirkite dar daugiau nuotykių – naujasis SUBARU OUTBACK įkvepia pasitikėjimo ir gali nuvežti jus bemaž visur, kur tik panorėsite. Naujas šio modelio stilius išryškina ryžtingą tvirtumą, o patobulintas salonas išsiskiria įmantria apdaila ir pažangių technologijų teikiamomis galimybėmis. Neabejokite – SUBARU OUTBACK yra lengvai valdomas ir labai komfortiškas automobilis.

DAUGIAU LAISVĖS GALIMYBIŲ

Ištrūkti iš kasdienybės gniaužtų - nuostabus jausmas, kuriuo SUBARU OUTBACK leis mėgautis dažniau. Sulig kiekviena kelione jūsų mintyse gims nauji planai, o šis "krosoveris" padės paversti juos tikrove.

DAUGIAU NIEKAS JŪSŲ NESULAIKYS

Vairuodami pajėgųjį SUBARU OUTBACK galėsite įveikti beveik visas kliūtis. Simetriškoji visų varomųjų ratų sistema užtikrina puikų sukibimą sningant, lyjant r nelygiame kelyje, o X-MODE režimas su nusileidimu nuokalne kontrolės funkcija padeda lengviau įveikti stačius nuolydžius ir grubius paviršius.

DIDELĖ PROŠVAISA

Naujo SUBARU OUTBACK prošvaisa, siekianti 200 mm, leidžia įveikti nelygius bei stačius kelius ir suderina šio tyliai riedančio automobilio sportišką bei patikimą valdymą su tikro SUV visureigio savybėmis.

POREIKIUS ATITINKANTI ERDVĖ

Paverskite ambicingus planus tikrove. SUBARU OUTBACK pakaks vietos išsirengus į didelį žygį ar trumpą iškylą.

X-MODE padės neišsigasti

Naujasis X-MODE režimas vienu mygtuko spustelėjimu užtikrina patikimą kontrolę. X-MODE technologija valdo variklį, transmisiją, simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą,
stabdžius ir kitus komponentus, kad jūs galėtumėte saugiai vairuoti esant prastoms sąlygoms, kai tenka važiuoti slidžiu paviršiumi ar įveikti stačiausias kalvas. Įjungus X-MODE
režimą, nusileidimo kontrolės funkcija automatiškai padeda išlaikyti pastovų greitį, kai SUBARU OUTBACK važiuoja nuokalne.

PASINERKITE Į RAMYBĖS PASAULĮ

Svetingame SUBARU OUTBACK salone lengva atsipalaiduoti. Jauki aplinka ir prieinamos technologijos sukuria ypač patogią aplinką, o apgalvotai išdėstytos daiktų laikymo vietos patenkins įvairiausius poreikius.

 

Patogesnės galinės sėdynės
Palyginti su ankstesniu modeliu, naujojo OUTBACK salonas erdvesnis – daugiau vietos gale ir ties kojomis, todėl visi keleiviai jausis patogiau. Galines sėdynes galima reguliuoti, taip pagerinant komfortą išsirengus į ilgą
kelionę.  

 

Didesnis stoglangis
Naujas didesnis stoglangis leidžia pasijusti laisviau. Įdiegtos slankiojo stoglangio pakreipimo aukštyn ir automatinio paslinkimo atgal funkcijos, todėl į saloną patenka daugiau šviesos.

Geriausia pasaulyje SUBARU OUTBACK pagalbos vairuotojui technologija

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina SUBARU OUTBACK važiuojančių saugumo jausmą.


Pagalba vairuotojui:

   

Adaptyvusis pastovaus greičio palaikymas
„EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi
kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad
atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema
valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o
automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama
važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo
stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo
sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

     
   

Vingiavimo juostoje ir išvažiavimo iš juostos įspėjimas
Jei vairuojate naująjį OUTBACK ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos,
ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo
juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau
ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir
žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą
Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio
automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.    

Susidūrimo prevencija

   

Avarinio stabdymo sistema
Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali
įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų
nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei
įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali
padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema.*3

     
   

Avarinis akceleratoriaus valdymas
Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas
avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia
sumažinama išvengiant susidūrimo.

Avarinis vairo valdymas
Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti
automobilį ir išvengti susidūrimo.    

 

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje.


*2 Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.


*3 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.

 

Naujasis 2015 m. laidos „SUBARU OUTBACK" puikiai atlaikė „Euro NCAP" susidūrimo testus: jis pelnė aukščiausią - penkių žvaigždučių įvertinimą

Pagal naujausius „Euro NCAP" reikalavimus automobiliai vertinami suaugusiųjų saugumo, vaikų saugumo, pėsčiųjų saugumo ir pagalbinių saugos sistemų veikimo kategorijose. Naujasis SUBARU „Outback" nepriekaištingai pasirodė visose keturiose srityse.

Mes rūpinamės OUTBACK vairuotojo ir keleivių saugumu, todėl įrengėme daugybę aukštos kokybės saugos sistemų – septynias SRS* saugos oro pagalves, tvirtus žiedinius kėbulo rėmus ir net saloną apsaugančią konstrukciją. Gyvenimas kupinas netikėtumų, bet mes dedame visas pastangas siekdami užtikrinti, kad jūsų OUTBACK patikimai apsaugotų tai, kas jums brangiausia.

Sėdynės, saugos diržai ir SRS* saugos oro pagalvės

SRS priekinės ir šoninės priekinės saugos oro pagalvės, šoninės saugos oro užsklandos ir kelių srities SRS saugos oro pagalvės yra standartinė OUTBACK įranga. Reguliuojamo aukščio priekiniai saugos diržai turi įtempiklius, tvirtai sulaikančius keleivius, ir apkrovos ribotuvus, susilpninančius krūtinę spaudžiančias jėgas.

Tvirtų žiedinių rėmų kėbulo konstrukcija

Tvirti žiediniai kėbulo rėmai sutvirtina saloną nuo stogo iki pat durų, statramsčių ir grindų. Dėl tokios konstrukcijos susidūrimo metu patiriamo smūgio energija nukreipiama nuo vairuotojo bei keleivių ir veiksmingai išsklaidoma. Be to, ši konstrukcija lemia tvirtesnę ir lengvesnę važiuoklę ir didesnę apsaugą.

Saloną apsauganti konstrukcija

Kiekvienas SUBARU modelis sukurtas siekiant aukščiausios saugos. Įvykus stipriam susidūrimui iš priekio, SUBARU BOXER variklis ir pavarų dėžė nukreipiami taip, kad judėtų žemyn ir nepatektų į automobilio saloną.

 

* SRS – papildoma apsaugos sistema, kuri yra veiksminga tik naudojantis saugos diržais.

 

SUBARU garantijos naujiems automobiliams