Nuo šiol nebereikia rinktis vieno iš dviejų - sportinio automobilio ar praktiško universalo, nes svarbiausius jų pranašumus siūlo SUBARU LEVORG. Savybėmis kelyje LEVORG prilygsta garsiajam sportiniam SUBARU WRX STI, o jo bagažo skyriaus tūris yra dviem litrais didesnis nei naujausios kartos LEGACY universalo. Visa tai leidžia teigti, kad Europoje LEVORG susilauks tokios pat sėkmės, kokia lydėjo šį modelį Japonijoje. Pasirinkę LEVORG važiuosite komfortiškai, dinamiškai ir saugiai. Ar gali būti kas nors geriau?
Atraskite dizaino ir technologijų derinį, kurio forma ir funkcijos yra lygiavertės. Kaip tik tai įkūnija naujasis LEVORG, stebinantis naudingu funkcionalumu ir akį veriančia estetika.
![]() |
Dizainas LEVORG prigimtį aiškiai atspindi šešiakampio formos grotelės ir atletiško dizaino variklio gaubtas su oro ėmiklio anga, kuri aprūpina reikiamu oru srautu SUBARU BOXER variklio su turbokompresoriumi tarpinį aušintuvą |
Žibintai Priekiniai "vanago akies" formos žibintai įkūnija plėšraus paukščio veržlumą, o žibintuose įtaisyti šviesos diodai užtikrina, kad šviesos pakaktų net tamsiausią naktį.
|
|
LEVORG yra pirmiausia skirtas visiems, kurie siekia gyvenimo pilnatvės. Todėl šis automobilis pakankamai universalus - jo erdvus ir lanksčiai pritaikomas bagažo skyrius tarsi kviečia aktyviai poilsiauti, atsiduoti aistringiems pomėgiams, užsiimti sportu ir tuo, dėl ko verta gyventi.
Po pagrindiniu LEVORG bagažo skyriumi rasite mažesnę bagažinę, kurios skyriuose galima saugiai vežti lengvai pažeidžiamus, dužius ar trapius daiktus. Šios papildomos bagažinės tūris siekia 40 litrų (išmatuota pagal VDA).
Salone siekėme sukurti ne šiaip "interjerą", bet jūsų asmeninę erdvę. LEVORG salonas yra tarsi komfortiška jūsų darbo, namų ar bet kokia kita asmeninė erdvė, kurioje praleidžiate daug laiko ir kuri, regis, kvieste kviečia paliesti viską pirštais, patogiai atsilošti ir atsipalaiduoti. Kurdami šią erdvę naudojome kokybiškas medžiagas, kurios tikrai išlaikys laiko išbandymus. Tai vieta, kur viskas dvelkia skoninga klasika, sužadinančia maloniausius jausmus.
![]() |
"D" formos vairaratis Kuriant vairaračio dizainą daug galvota ne veltui - juk vairuotojas pirmiausia per jį jaučia automobilį. LEVORG vairaratis nėra tik sportiškos "D" formos - dėl tiksliai suformuoto profilio ir neslidaus paviršiaus jį lengva suiimti bei sukinėti. |
![]() |
1,6 litro tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi1,6 litro DIT variklis - tai naujausias SUBARU BOXER variklių šeimos narys, užtikrinantis idealią efektyvumo, galios ir mažo išmetamųjų teršalų kiekio pusiausvyrą. Nors naujojo variklio darbinis tūris yra mažesnis nei ankstesnės kartos variklių, jo galią padidina tiesioginis degalų įpurškimas ir "twin-scroll" turbokompresorius, o benzino sunaudojama mažiau. |
Sauga - svarbus dalykas. Svarbus SUBARU darbuotojams. Svarbus visiems, kurie sukūrė LEVORG. Bet pirmiausia svarbus jums. Štai kodėl LEVORG buvo kuriamas siekiant tobulai išspręsti kiekvieną saugos aspektą. Pradedant tuo, kad padeda išvengti avarijos, ir baigiant apsauga avarijos akirmirką, LEVORG nestinga nei technologijų, nei konstrukcinių ypatybių, kad jūs galėtumėte būti ramūs ir saugūs visur, kur tik keliausite.
![]() |
Automobilio dinamikos valdymo sistema: naudodama įvairių jutiklių perduodamus duomenis, ši sistema stebi ir analizuoja, ar automobilis laikosi vairuotojo pasirinktos trajektorijos. Jei važiuojant automobilio stabilumas pakimba, ant plauko, sukimo momento paskirstymas ratams, variklio galia ir visų ratų stabdžių veikimas automatiškai sureguliuojami taip, kad padėtų vairuotojui suvaldyti automobilį. |
![]() |
Pažangus saugos paketas: orientacijai ir matomumui pagerinti skirtas pažangus saugos paketas turi dvi naujoviškas sistemas - pagalbinę ilgųjų šviesų (HBA) ir SUBARU automobilio gale aptikimo sistemą (SRVD). HBA sistema gali automatiškai perjungti ilgąsias ir trumpąsias šviesas pagal kelio sąlygas, pvz atsižvelgdama į greitį ir priešais atvažiuojančias transporto priemones, todėl geresnis matomumas užtikrinamas ne tik jums, bet ir kitiems vairuotojams. Įtaisyti SRVD sistemos jutikliai perpsėja apie jūsų aklosiose zonose esančias kitas transporto priemones, kad galėtumėte saugiau persirikiuoti. Be to, SRVD perspėja apie galimą susidūrimo pavojų, jei kelyje, į kurį važiuojate atbuline eiga, vyksta eismas. |
![]() |
Stabdžiai:kiekvienas iš keturių ratų stabdančių diskinių stabdžių yra su lengva aliuminine užpakaline pakaba, užtikrinančia stiprų, laipsnišką stabdymą. Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) veikia kartu su elektronine stabdymo jėgos paskirstymo sistema, paskirstančia stabdymo slėgį priekiniams ir užpakaliniams ratams. Kilus pavojui, geresnį ir kontroliuojamą LEVORG stabdymą užtikrina pagalbinė stabdymo sistema ir stabdžių veikimo koregavimo sistema. |
![]() |
Saugos oro pagalvės: įvykus susidūrimui, vairuotoją ir keleivius saugo standartinės saugos įrangos arsenalas, apimantis priekines bei priekines šonines saugos oro pagalves, saugos oro užsklandas ir kelių srities saugos oro pagalves. Priekiniai saugos diržai yra su reguliuojamo aukščio įtempikliais, tvirtai sulaikančius keleivius, ir apkrovos ribotuvais, susilpninančiais krūtinę spaudžiančias jėgas. |
![]() |
Tvirtų žiedinių kėbulo rėmų konstrukcija yra tarsi LEVORG vairuotojo ir keleivių šarvai. Tai į salono stogą, duris, statramsčius ir grindis integruotas saugos karkasas. Dėl šios ypač tvirtų medžiagų konstrukcijos ir apgalvoto išdėstymo susidūrimo metu patiriamo smūgio energija nukreipiama nuo vairuotojo ir keleivių ir veiksmingai išskaidoma. Nors padidinus sukamąjį standumą, konstrukcija tapo dar tvirtesnė, visas rėmas vis tiek išliko lengvas. |
![]() |
Saloną apsauganti konstrukcija: SUBARU tradiciškai siekia viršyti standartinius saugos reikalavimus, ir LEVORG šiuo atveju nėra išimtis. Siekiant tobulos saugos, reikia mąstyti nešabloniškai. Todėl LEVORG rėmas ir važiuoklė buvo suprojektuoti taip, kad, įvykus susidūrimui iš priekio, SUBARU BOXER variklis ir pavarų dėžė saugiai palįstų po grindimis, o ne patektų į saloną. Tai yra dar viena ypatybė, kuri suteiks daugiau pasitikėjimo važiuojant LEVORG. |
SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina LEVORG važiuojančių saugumo jausmą.
Pagalba vairuotojui:
![]() |
Adaptyvusis pastovaus greičio palaikymas |
|
![]() |
Vingiavimo juostoje ir išvažiavimo iš juostos įspėjimas Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą |
Susidūrimo prevencija
![]() |
Avarinio stabdymo sistema |
|
![]() |
Avarinis akceleratoriaus valdymas Avarinis vairo valdymas |
*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje.
*2 Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.
*3 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.