IMPREZA

SUBARU IMPREZA APŽVALGA

Gintaras Viganauskas

Gintaras Viganauskas

+370 5 273 17 35

+370 698 22280

gviganauskas@subaruvilnius.lt

SVEIKI ATVYKĘ Į PASAULĮ, KURIAME VERDA GYVENIMAS

Pristatome visiškai naują, patobulintą IMPREZA. Patikimumas ir saugumas, kuriuo galima pasikliauti, bei susižavėjimo verti techniniai parametrai – tai ko reikia aktyviam gyvenimo būdui. IMPREZA įkvepia veikti, gyventi produktyviau, daugiau džiaugtis gyvenimu, kiekvienai dienai ir galimybei suteikti daugiau prasmės.

Smagioje vairuoti ir akį džiuginančioje IMPREZA sumaniai susipina techniniai parametrai, meistriškumas ir sauga, kurie leidžia patirti malonius pojūčius. Kiekvienas posūkis, paviršius ar stiliaus sprendimai yra užkoduoti ir formoje, ir funkcionalume; tam yra aiški ir konkreti priežastis. Tai pažangi, pakitusi SUBARU dizaino išraiška – atnaujintas simbolis to, ką visuomet įkūnijo IMPREZA.

ĮVAIRIAPUSIS DIZAINAS VISKAM, KĄ MĖGSTATE VEIKTI

Ambicingoms asmenybėms bagažas yra svarbus. IMPREZA automobilyje yra pakankamai erdvės sutalpinti viską, ko jums prireiks mėgstamai veiklai, darbui ar žaidimams. IMPREZA, turinti gana erdvų bagažo skyrių, kuriame telpa bent 3 golfo krepšiai, skatina kuo daugiau pasisemti iš gyvenimo ir pasinaudoti kiekviena galimybe, kad mažiau laiko sugaištumėte planavimui ir daugiau jo skirtumėte veiklai. 

Bagažo skyrius
5 durų modelio bagažo skyriumi itin paprasta naudotis. 5 durų modelis, savo segmente pasižymintis didžiausia įvairove ir turintis platesnį bagažo skyrių su didesne anga, tiks bet kuriam aktyviam gyvenimo būdui.

 

STILIUS, KOMFORTAS IR MALONUMAS KIEKVIENAM

Tylus salonas su glotniais, reljefiniais paviršiais ir gerai apgalvotomis detalėmis – tai naujas tobulumo lygis, kurį pasiekusi IMPREZA drąsiai veržiasi į priekį. IMPREZA elegantiškas ir sportiškas dizainas liko nepakitęs, o salone jaučiama didesnė erdvė. Visi keleiviai tikrai mėgausis IMPREZA erdviomis sėdimomis vietomis priekyje ir gale net ir ilgose kelionėse.

1. Priekinės sėdynės

IMPREZA naujo dizaino,stilingos priekinės sėdynės dabar suteikia didesnę atramą, komfortą ir ramybę.

2. Galinis porankis

IMPREZA interjeras sukurtas galvojant apie visų keleivių patogumą – gale yra įmontuotas porankis su puodelių laikikliais.

BENDRAUKITE.

JAUSKITE RYŠĮ.

IMPREZA įrengta informacinė-pramoginė sistema, kuri padės palaikyti ryšį, kur bekeliautumėte. Jungtis tarp priekinio ekrano, informacinio skydelio ir daugiafunkcio ekrano padeda užtikrinti didesnį patogumą, saugumą ir malonumą.

1. Apple CarPlay ir Android Auto™

Naudokitės šiuo metu populiariausiomis programėlėmis Apple CarPlay ir Android Auto™. Balso atpažinimo galimybės leidžia naudotis laisvų rankų įranga ir užtikrinti visų keleivių saugumą, nes kelyje bus mažiau blaškomas jūsų dėmesys.

2. Daugiafunkcis ekranas*

Prietaisų skydelio viršuje įmontuotame 6,3 colių LCD daugiafunkciame ekrane jūs ir jūsų keleiviai matysite naudingą ir lengvai suprantamą informaciją. Kai naudojama navigacijos sistema, ji prisijungia prie daugiafunkcio ekrano ir, artėjant prie sankryžų ar posūkių, jame rodo išsamią informaciją.

3. Informacinis skydelis*

Dabar lengviau matomame, didesniame 4,2 colių spalvotame LCD ekrane rodomą techninę informaciją perprasite vos į ją žvilgtelėję, todėl
galėsite toliau nesiblaškydami stebėti kelią.

4. Galinio vaizdo kamera*

Patogiai ir lengvai suvaldykite IMPREZA ankštose miesto erdvėse. Įjungus atbulinės eigos pavarą, kameros fiksuojamas spalvotas vaizdas pasirodo prietaisų skydelio ekrane kartu su nurodymais, kaip atlikti manevrą statant automobilį.

5. SUBARU STARLINK

SUBARU STARLINK sistema, valdoma jutikliniame ekrane ar daugiafunkciu vairaračio valdikliu, suteikia saugią radijo, programėlių ir kt. prieigą.

* 1.6i Active / 2.0i Active.
Už saugų ir dėmesingą vairavimą visuomet atsako vairuotojas.
Nesinaudokite jutikliniu ekranu, kai vairuojate.

SAUGIAUSIAS MAŽAS ŠEIMOS AUTOMOBILIS

PAGAL „EURO NCAP

 

MATOMUMAS VISOMIS KRYPTIMIS

Dizainas buvo patobulintas galvojant apie vairuotojo matomumo kampą – dabar matomumas iš priekio ir gale yra geresnis.

AUTOMOBILIO DINAMINIO STABILUMO SISTEMA (VDC) IR AKTYVIOJO SUKIMO MOMENTO NUKREIPIMO FUNKCIJA (ANGL. ACTIVE TORQUE VECTORING)

Jeigu automobilis pasiekia stabilumo ribą, visų varomųjų ratų sistemos sukimo momento paskirstymo, variklio galios ir stabdžių parametrai
kiekvienam ratui pakoreguojami taip, kad automobilis neiškryptų iš kelio. Veikiant aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcijai (angl.
Active Torque Vectoring), įjungiami stabdžiai, sukimo momento galia mažiau paskirstoma iš ratų vidinės pusės ir daugiau iš išorės, užtikrinant
automobilio valdymo tikslumą staigiuose posūkiuose.

PAVOJŲ VENGIMAS

Pažeminus svorio centrą, patobulinus pakabos sistemą ir padidinus važiuoklės standumą, automobilis reaguoja iškart, kai tik imamasivengiamųjų veiksmų, o tai padeda išvengti pavojų kelyje.

SALONĄ APSAUGANTI KONSTRUKCIJA

Pažeminus SGP svorio centrą, variklis ir pavarų dėžė dabar yra sumontuoti žemiau nei bet kada, kad susidūrimo momentu nepatektų
į automobilio saloną.

TVIRTŲ ŽIEDINIŲ KĖBULO RĖMŲ KONSTRUKCIJA

Tvirtų žiedinių kėbulo rėmų konstrukcija yra tarsi IMPREZA vairuotojoi r keleivių šarvai. Tai į salono stogą, duris, statramsčius ir grindis
integruotas saugos karkasas. Dėl šios ypač tvirtų medžiagų konstrukcijos ir apgalvoto išdėstymo susidūrimo metu patiriamo smūgio energija
nukreipiama nuo vairuotojo bei keleivių ir veiksmingai išsklaidoma. Nors padidinus sukamąjį standumą, konstrukcija tapo dar tvirtesnė, visas
rėmas vis tiek išliko lengvas.

ORO PAGALVĖS

Priekinės, šoninės, užuolaidinės ir kelių oro pagalvės įeina į standartinį IMPREZA paketą, todėl susidūrimo momentu visiems keleiviams užtikrinama aukščiausia apsauga.

PRIEKINĖS SĖDYNĖS, APSAUGANČIOS NUO DIDESNIŲ KAKLO SUŽALOJIMŲ

Patogesnės ir ergonomiškesnės sėdynės ne tik leidžia vairuotojui labiau sutelkti dėmesį į vairavimą, bet ir padeda sumažinti kaklo sužalojimų
galimybę įvykus tam tikriems susidūrimams.

FIKSUOJAMI SAUGOS DIRŽAI

Susidūrimo momentu saugos diržo fiksatorius neleidžia diržui pasislinkti, sumažindamas poveikį apatinei krūtinės daliai, todėl padidėja saugumas ir sumažėja sužalojimų mastas.

Geriausia pasaulyje SUBARU IMPREZA pagalbos vairuotojui technologija - EYESIGHT

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina SUBARU IMPREZA važiuojančių saugumo jausmą.

PAGALBA VAIRUOTOJUI

 1. ADAPTYVUSIS PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMAS
„EyeSight“*1 ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama
važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvauseismo sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

2. VINGIAVIMO JUOSTOJE IR IŠVAŽIAVIMO IŠ JUOSTOS ĮSPĖJIMAS
Jei vairuojate ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos, ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius.Vingiavimo juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

3. ĮSPĖJIMAS APIE PRIEKYJE ESANČIO AUTOMOBILIO PAJUDĖJIMĄ
Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismo srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

4. KELIO JUOSTOS KONTROLĖS SISTEMA
Važiuojant autostradomis, greitkeliais ar panašiais keliais, kelio juostos kontrolės sistema per stereo kamerą stebi kelio juostos ženklinimą ir nustato, kai automobilis nukrypsta iš savo juostos. Esant apytiksliai 65 km/h ar didesniam greičiui, ši sistema gali padėti kontroliuoti vairą, neleisdama nukrypti nuo kelio juostos ir taip užtikrindama saugumą.      

SUSIDŪRIMO PREVENCIJA

 

 5. STABDYMO PRIEŠ SUSIDŪRIMĄ SISTEMA*2

Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad
sumažintų smūgio stiprumą arba, jei įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema. Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti automobilį ir išvengti susidūrimo.

6. AVARINIS AKCELERATORIAUS VALDYMAS
Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia sumažinama išvengiant susidūrimo.    

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų
vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio
veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir
apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje.
*2 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas
sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.
„EyeSight“ matomumo laukas (ne faktiškai išmatuotas).