FORESTER

SUBARU FORESTER APŽVALGA

Pijus Maksimavičius

Pijus Maksimavičius

+370 5 273 17 35

+370 684 44697

pmaksimavicius@subaruvilnius.lt

 

SUBARU FORESTER - PRISTAIKO PRIE VISŲ JŪSŲ POREIKIŲ

Susipažinkite su SUBARU FORESTER. Didžiulės jo galimybės ir neribotas universalumas kasdien įkvėps jus nuveikti ką nors naujo, o nuolatinė visų varomojų ratų sistema bei įspūdingai mažos degalų sąnaudos leis pasiekti beveik bet kurį jūsų tikslą. Jis nebijo važiuoti ten, kur drąsiai jausis didelių visureigių šeimininkai. Jis leis į bagažinę sukrauti tiek bagažo, kad pavydės universalų vairuotojai. Jis apsups jus komfortu ir neprilygstamu saugumo jausmu. Jis - išraiškingas, ryškus, įsimenantis. Jo dizaino tikrai nesupainiosite su kitų gamintojų modeliais.

Kad ir kur išsirengtumėte su FORESTER, kad ir ką pasiimtumėte kartu, šis automobilis puikiai prisitaikys prie jūsų poreikių. Išraiškingas FORESTER vidaus ir išorės stilius, įspūdinga kokybė ir genialus dizainas atitinka viską, kam teikiate pirmenybę - įmantrų komfortą, tiesmuką universalumą ir gryną važiavimo malonumą. Visos detalės elegantiškos tiek savo forma, tiek funkcija - pradedant agresyviomis grotelėmis, automatiškai užlenkiamais šoniniais veidrodėliais su LED posūkio signalais ir baigiant naudingais stogo rėmais. Ir nors šiuo automobiliu lengva manevruoti visais gyvenimo vingiais, jame yra daugybė erdvės žmonėms ir bagažui. Be to, FORESTER visada suteiks daugiau malonumo.

FORESTER salone jus ir jūsų keleivius apgaubs moderni ir komfortiška aplinka, o įdiegtos technologijos neblaškydamos padės neprarasti ryšio su pasauliu.
Patobulinus FORESTER rėmo konstrukciją pavyko pasiekti, kad dabar iš jo salono galima lengviau ir patogiau išlipti ar į jį įlipti.

FORESTER puikiai pasirengęs suspėti su jumis visur - pradedant planuotomis atostogomis ir baigiant spontaniškomis išvykomis į parduotuves. Bagažo skyriuje gali tilpti keturi dideli lagaminai arba keturi golfo lazdų krepšiai, o mažesnius daiktus galima pakabinti ant sumaniai įrengtų kabliukų. Ilgesnius daiktus galima sudėti nulenkus 60/40 santykiu padalytą galinės sėdynės atlošą.

Priekabos stabilumo kontrolės sistema

Naujajame FORESTER įrengta naujai sukurta priekabos stabilizavimo sistema (angl. santrumpa - TSC). Sistema jaučia vėjo poveikį priekabai ir kitus jos judesius. TSC suaktyvinama įstačius kištuką į vilkimo įtaiso lizdą, o automobilio dinaminės kontrolės valdymo sistema (angl. santrumpa - VDC) padeda automatiškai stabilizuoti junginį.

X-Mode

„X" reiškia papildomas galimybes, kuriomis naujojo FORESTER vairuotojai galės naudotis beveik visuose keliuose. Įjungus „X-Mode" režimą, elektronika ima kontroliuoti variklio veikimą, transmisiją, visų varomųjų ratų sistemą, stabdžius ir kitus esminius komponentus, kad saugiai įveiktumėte prastus kelius, slidžius jų paviršius arba, suaktyvinus nusileidimo kontrolės sistemą (HDC), net pačias stačiausias kalvas.

SAUGUMAS

Automobilio dinaminio stabilumo sistema
Viena iš standartinių kiekvieno FORESTER įrangų yra automobilio dinaminio stabilumo sistema (VDC), kurios jutikliai leidžia stebėti ir analizuoti, ar automobilis laikosi vairuotojo pasirinktos trajektorijos. Jei, įveikiant kelio vingį ar aplenkiant kliūtį, automobilio stabilumas pakimba ant plauko, ši sistema automatiškai sureguliuoja sukimo momento paskirstymą varomiesiems ratams, variklio galią ir kiekvieno rato stabdį, kad FORESTER pernelyg nenukryptų į šalį.

Apvalaus profilio rėmo konstrukcija
Nors FORESTER kėbulas pagamintas iš lengvasvorių medžiagų siekiant optimalaus automobilio valdymo, tačiau jis labai tvirtas ir užtikrina didelį saugumą. Vairuotojo ir keleivių saloną supa specialiai sukurtas apvalaus profilio rėmas. Stoge, durų statramsčiuose ir grindyse sumontuotos labai stiprios sijos, veiksmingai atlaikančios ir sugeriančios bet kokio tipo susidūrimo jėgą.

Saugi variklio tvirtinimo sistema
Kiekvienas SUBARU automobilis suprojektuotas ir pagamintas siekiant geriausios saugos, kurią padidina ir horizontali BOXER variklio konstrukcija. Variklio tvirtinimo elementai suprojektuoti taip, kad įvykus susidūrimui variklis ir transmisija atitrūktų ir slystų po automobilio salonu, o ne į jo vidų.

SUBARU FORESTER turi daugybę techninių sprendimų, skirtų aukščiausiam vairuotojo ir keleivių saugos lygiui užtikrinti. Pažangios SRS oro pagalvės, aktyviosios galvos atramos ir saugos diržai - tai tik keli iš jų. FORESTER kėbulas yra labai tvirtas, o jo apvalaus profilio rėmo konstrukcija papildomai apsaugo keleivių saloną.

Pėsčiųjų apsauga
Pėstieji ir dviratininkai yra labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai. Atsižvelgiant į tai, FORESTER buvo sukurtas taip, kad įvykus susidūrimui šie eismo dalyviai kiek įmanoma mažiau nukentėtų. Pavyzdžiui, tarp variklio iki jo gaubto priekinės dalies yra didelis tarpas, kuris atlieka deformuojamosios zonos funkciją. Pėsčiųjų ir dviratininkų apsaugą taip pat padidina smūgius sugeriantys buferiai, variklio gaubto tvirtinimo elementai ir priekinio stiklo valytuvai, kurie susidūrimo akimirką lengvai nulūžta.

Saugos diržai ir saugos oro pagalvės
Standartinė SUBARU FORESTER įranga apima priekinių sėdyniu saugos diržus su įtempikliais, patikimai sulaikančius žmones įvykus avarijai, ir jėgos ribotuvais, sumažinančiais krūtines sužalojimo pavojų. Visų sėdynių saugos diržai yra tvirtinami trijuose taškuose. Siekiant visapusės apsaugos, FORESTER salone yra įrengtos priekinės, šonines saugos oro pagalvės bei šonines saugos oro užsklandos. Be to, ant priekinių sėdynių atlošų sumontuotos aktyviosios galvos atramos padeda sumažinti kaklo sužalojimo pavojų, nes įvykus avarijai palinksta į priekį, taip apsaugodamos sėdinčių žmonių galvas. SUBARU FORESTER užpakalinėe sėdynese įrengti ISOFIX vaikų kėdučių tvirtinimo elementai.

Geriausia pasaulyje SUBARU FORESTER pagalbos vairuotojui technologija

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina SUBARU FORESTER važiuojančių saugumo jausmą.


Pagalba vairuotojui:

   

Adaptyvusis pastovaus greičio palaikymas
„EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi
kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad
atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema
valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o
automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama
važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo
stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo
sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

     
   

Vingiavimo juostoje ir išvažiavimo iš juostos įspėjimas
Jei vairuojate naująjį FORESTER ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos,
ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo
juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau
ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir
žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą
Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio
automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.    

Susidūrimo prevencija

   

Avarinio stabdymo sistema
Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali
įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų
nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei
įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali
padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema.*3

     
   

Avarinis akceleratoriaus valdymas
Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas
avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia
sumažinama išvengiant susidūrimo.

Avarinis vairo valdymas
Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti
automobilį ir išvengti susidūrimo.    

 

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje.


*2 Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.


*3 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.


 

 

 

 

SUBARU garantijos naujiems automobiliams