SUBARU FORESTER E-BOXER DEGALŲ SĄNAUDOS

Gintaras Viganauskas

Gintaras Viganauskas

+370 5 273 17 35

+370 698 22280

gviganauskas@subaruvilnius.lt

Informacija apie 2019 metų modelių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją paimta iš SUBARU automobilių atitikties sertifikatų.

 

Modelis Naudojamų degalų rūšis

Transmisija

NEDC

Degalų sąnaudos

(l/100km)

NEDC

Vidutinė

Co2 emisija

(g/km)

WLTP

Degalų sąnaudos

(l/100km)

WLTP

Vidutinė

Co2 emisija

(g/km)

OUTBACK

Active/Ridge/Summit

benzinas CVT 7,3 166 8,6 193

FORESTER E-BOXER

Base/Active/Ridge/Summit

benzinas+

elektra

CVT 6,7 154 8,1 185

XV 1.6i

Base/Ridge

benzinas CVT 6,9 154 8,0 180

 

Visi modeliai atitinka aplinkosaugos klase Euro 6 reikalavimus.

Automobilio degalų sąnaudas ir CO2 emisiją lemia ne tik automobilio ekonomiškumas, bet ir vairavimo stilius bei kiti netechniniai veiksniai.

CO2 yra labiausiai visuotinį klimato atšilimą skatinančios dujos.

WLTP – naujas standartas

WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedure – suderinta globali lengvųjų automobilių testavimo procedūra) yra naujas būdas matuoti automobilių degalų sąnaudas ir emisijas lengviesiems automobiliams. Ši metodika keičia ankstesnę NEDC (New European Driving Cycle – Naujasis Europos Važiavimo Ciklas) procedūrą, kuri buvo naudojama nuo 1997 metų.

WLTP remiasi realiais važiavimo duomenimis, kai NEDC pagrindas buvo teoriniai vairavimo režimo profiliai.

WLTP taip pat perteikia tikslesnius duomenis, nes jis įvertina kiekvieno automobilio specifikaciją, įskaitant visą papildomą įrangą, galinčią daryti pastebimą įtaką degalų sąnaudoms ir CO2 taršai. Kai kuriais atvejais to paties automobilio duomenys, matuojant WLTP standartu yra didesni, nei matuojant NEDC standartu. Tai nereiškia, kad jo degalų sąnaudos yra didesnės: tiesiog naujasis matavimas remiasi sunkesniu ir ilgesniu vairavimo ciklu, kuris dėl šios priežasties geriau atspindi šiuolaikinio automobilio naudojimo režimą.

Pagrindiniai NEDC ir WLTP metodikų skirtumai


(parengta pagal Wltpfacts.eu)