BRZ

SUBARU BRZ APŽVALGA

Gintaras Viganauskas

Gintaras Viganauskas

+370 5 273 17 35

+370 698 22280

gviganauskas@subaruvilnius.lt

TIKĖKITE SAVO INSTINKTAIS

Jūs žinote, kas yra vairavimo malonumas ir kokia viliojanti visiška automobilio kontrolė kiekviename kelio vingyje. Tai žinome ir mes, SUBARU, todėl naudodami unikalias BOXER variklių savybes sukūrėme tokį sportinį automobilį, kuris puikiai nuteikia vos į jį pažvelgus ir dovanoja neprilygstamą malonumą kaskart, kai jį vairuojate. Tai japoniška tobulybė, nepanaši į nieką kitą.

SUBARU siekė suprojektuoti kuo žemesnį BRZ svorio centrą, nes žinojo, kad tai užtikrina geriausias automobilio valdymo savybes. Viskas šiame automobilyje - nuo Boxer variklio iki stogo linijos ir net vairuotojo padėties sėdynėje - lemia žemiausią įmanomą BRZ svorio centrą.

BRZ varomoji sistema - absoliučiai simetriška. Boxer variklio alkūninis velenas sulygiuotas su pavaros velenu, taip užtikrinant optimalią pusiausvyrą ir į ratus perduodant didžiausią galią. Variklis sumontuotas žemai ir atitrauktas atgal, kad pusiausvyra ir sukibimas būtų kuo geriausi kiekviename kelio vingyje. Šią paklusnią BRZ platformą papildo tiksliai ir klusniai veikiantis vairo stiprintuvas, akimirksniu reaguojantis į menkiausius vairuotojo rankų judesius.

Vairavimo malonumą užtikrina visi SUBARU BRZ techninės tobulybės aspektai. Kiekvienas vairaračio pasukimas leidžia suprasti šiame automobilyje įkūnytą tobulos kontrolės viziją. Tai patirtis, kuri leis į vairavimą pažvelgti visiškai kitomis akimis.

Naujausios kartos Boxer variklis suteikia SUBARU BRZ neįtikėtinos energijos ir tikslumo. Naująjį kompaktiškesnį 2 litrų darbinio tūrio variklį įrengėme žemiau ir arčiau vairuotojo. Tai pirmasis SUBARU automobilis su dviejų pakopų tiesioginio įpurškimo technologija, padidinančia galią ir sumažinančia degalų sąnaudas. Variklio konstrukcija tikrai savita ir lemia unikalias šio automobilio vairavimo savybes.

200 AG Boxer varikliui patinka smagiai dideli variklio sūkiai. Raudona tachometro žymė prasideda ties 7.400 sūkių žyma - iškalbingas rodiklis. Vienam variklio darbinio tūrio litrui tenka 100 AG, tad galios tikrai daug.

Dėl paprasto dizaino ir itin tvirto plieno važiuoklė standesnė ir kartu lengvesnė. O siekdami mažesnio bendrojo svorio, variklio dangtį pagaminome iš aliuminio - tai dar labiau pažemina automobilio svorio centrą.


Visiškai nepriklausoma pakaba padeda kuo geriau išnaudoti BRZ dinamiškumą ir greitą reakciją. Priekiniai „McPherson" statramsčiai neleis suabejoti, kad visiškai kontroliuojate automobilį kiekviename kelio vingyje. Šio tipo pakaba suteikė galimybę Boxer variklį įmontuoti tikrai žemai. Užpakalinė amortizuota dviguba skersinė svirtis visada užtikrins optimalų padangų sąlytį su keliu.

Fantastiškas stabilumas kelyje - ryškiausias SUBARU BRZ bruožas. Ištobulintas užpakalinės ašies „Torsen" diferencialas yra to paties tipo kaip SUBARU STI RACING modelyje. Jis padeda išlaikyti optimalią eigą kelio vingyje, kad ir koks būtų automobilio važiavimo greitis. Esant prastoms sąlygoms, ši technologija užtikrina geriausią trauką ir taip lemia didžiausią saugumą.

SUBARU garantijos naujiems automobiliams