Kodėl Subaru?

SUBARU ypatingas tuo, kad visada kelia neprilygstamą pasitikėjimą. Tai itin malonus jausmas, apimantis dėl retai sutinkamos darnos – nuoseklios dinamiškų savybių pusiausvyros, genialaus dizaino ir ramybę užtikrinančio saugumo.

„Jei automobilį vairuoti nėra malonu ir saugu, to daikto negalima vadinti automobiliu. SUBARU AWD yra tiksliai toks, koks turi būti automobilis“

SUBARU inžinieriai

SIMETRIJA LEMIA PUSIAUSVYRĄ

Pirmąkart 1972 m. pristatytą simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą SUBARU nuolat tobulina, siekdama pritaikyti šią technologiją prie besikeičiančių vairuotojų poreikių. SUBARU konstruojamas pradedant nuo AWD kontroliuojamo sukibimo ir stabilumo bei variklio ir transmisijos simetriško išdėstymo vienoje eilėje. Į keturis ratus paprastai ir tiesiogiai paskirstoma galia užtikrina tobulą pusiausvyrą ir nepriekaištingą valdymą.

 

TRYS SKIRIAMIEJI SUBARU AWD PRIVALUMAI

GERESNIS SUKIBIMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: SUBARU AWD užtikrina nepriekaištingą sukibimą, nesvarbu ar važiuojate prastomis sąlygomis, ar mėginate išsisukti iš sudėtingų situacijų ir išvengti avarijos. Visi ratai visuomet yra tvirtai sukibę su paviršiumi, todėl galite saugiai jaustis prie vairo.

PRIVALUMAI: geresnis valdymas ir didesnis pasitikėjimas savimi.

DIDESNIS STABILUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: horizontalaus opozicinio SUBARU BOXER konstrukcija yra plokštesnė, todėl jį galima žemiau nuleisti nei kitus konstrukcijos variklius.

PRIVALUMAI: tai lemia žemesnį svorio centrą, geresnį automobilio valdymą ir didesnį stabilumą darant posūkius.

SAUGUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: Jei prireikia staigiai reaguoti netikėtai pablogėjus vairavimo sąlygoms ar patekus į netikėtą situaciją, žemas BOXER variklio svorio centras ir patikimas sukibimas, kurį lemia simetrinė visų varomųjų ratų sistema, suteikia papildomo laiko, kad išvengtumėte susidūrimo.

PRIVALUMAI: Dėl tobulos simetrijos automobilis paklūsta valdymo manevrams ir taip stabiliau įveikia posūkius bei visada sužadina unikalų kontrolės pojūtį.

Subaru Boxer variklis

Subaru Boxer variklis

Horizontaliai opozicinei SUBARU BOXER variklio konfigūracijai būdinga tai, kad stūmokliai yra išsidėstę 180 kampu. Todėl variklio yra žemesnis ir plokštesnis, palyginti su kito tipo galios agregatais. Tai lemia variklio ir viso automobilio žemesnį svorio centrą ir geresnę pusiausvyrą. Priešpriešais judantys stūmokliai natūraliai neutralizuoja vienas kitą, sumažindami vibraciją.

Naujos kartos SUBARU BOXER varikliai atitinka rytdienos poreikius ir tuo pat metu teikia visus laiko išbandytus pranašumus – nuo tolygios galios iki geriau subalansuoto valdymo. Revoliucinės konstrukcijos variklio stūmokliams veikiant didele eiga, vidaus degimas vyksta itin efektyviai. Oras, degalai ir temperatūra tiksliai dozuojami, taip sumažinant degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį. O kai reikia staigiai pagreitėti ar aplenkti kliūtį, variklis akimirksniu reaguoja į kiekvieną akseleratoriaus spustelėjimą.

DIDESNIS STABILUMAS

Kadangi variklis yra plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, automobilis yra stabilesnis ir atsparesnis šoniniams judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.

TOLYGI GALIA

Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią tiesioginę variklio galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

ILGAAMŽIŠKUMAS

Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.

Saugumo sistema EyeSight

Naujoji sistema pastebi visus objektus aplink ir jie nelygūs vienas kitam: Sistema „EyeSight“ atskiria žmones nuo stovinčių automobilių. Jeigu jūsų greitis neviršija 30 km/val., automobilis, užfiksavęs kliūtį, sustos arba pristabdys. Taip pat ši naujovė naudinga žioplinėtojams. Sistema primins, kad aplinkui yra potencialių kliūčių, įvertins, koks atstumas skiria, ir paprašys elgtis apdairiai. Dvi video kameros tarpusavyje sujungtos specialiai sureguliuota stabdžių sistema.

Kameros įmontuotos priekinio lango viršuje ir atpažįsta pėsčiuosius bei automobilius. Vos tik kameros nustato, kad objektas pateko į mašinos važiavimo trajektoriją, pasigirsta garsinis signalas. Jei vairuotojas nereaguoja, įsijungia stabdžių sistema, kuri sustabdo automobilį arba sumažina jo greitį.

Technologija, kuri teikia važiavimo malonumą

Dinaminė SUBARU važiuoklės valdymo technologija

SUBARU dinaminė važiuoklės valdymo technologija (DC3)

Dar labiau pagerina automobilio savybes: automobilis yra dar stabilesnis, tyliau rieda ir greičiau reaguoja į vairuotojo komandas. Pažeidžiamiausiose kėbulo zonose pritaikyta daugiau itin tvirto plieno elementų, kad kėbulas būtų stabilesnis ir tuo pačiu lengvesnis. Nauja tvirta priekinės karkaso dalies konstrukcija lemia natūralesnį ir tikslesnį valdymą. Variklis ir pakaba labiau izoliuoti nuo salono, todėl automobilis sklandžiau ir tyliau rieda. Šie sprendimai pagerina visas savybes, leidžiančias pajusti tikrą vairavimo malonumą: užtikrintumo jausmą ir komfortą, sportiškumą ir saugumą, eleganciją ir efektyvumą. Tai tobulai suderinta visuma

 

LINEATRONIC: neįmanoma pajusti pavarų perjungimo, galima patirti pagreitį

LINEATRONIC nauja bekopė automatinė transmisija

Naujoji transmisija yra ideali sklandžiai veikiančio variklio ir nepriekaištingą valdymą užtikrinančios simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos jungtis. Tokiu būdu užtikrinamos geresnės eksploatacinės savybės, didesnis efektyvumas, greitesnė reakcija į droselinės sklendės padėtį, o dėl kompaktiškesnės konstrukcijos keleiviai gali mėgautis platesne erdve kojoms ištiesti. LINEATRONIC padeda išlaikyti varikliui labiausiai tinkančius sūkius, važiuojant bet kokiu greičiu, ir tuo pačiu leidžia išlaikyti didesnę galią ir taupyti degalus.

Skiriamieji požymiai: naujai „Lineatronic“ transmisijai būdingas sklandus veikimas nejuntant pavarų jungimo momento.

Privalumai: puikiai dera su varikliu, pasižyminčio didele galia ir sukimo momentu plačiame sūkių diapazone.

SAUGUMAS IR APDOVANOJIMAI

JAV kelių saugos draudimo institutas (IIHS) net septyniems SUBARU modeliams (WRX STI, LEGACY, OUTBACK, IMPREZA, XV ir FORESTER, BRZ) suteikė 2014 metų „Top Safety Pick" (Saugiausio automobilio) įvertinimą.    

„Top Safety Pick" apdovanojimai suteikiami automobiliams, kurie šoninio ir galinio susidūrimo bei smūgio į automobilio galą bandymų metu geriausiai apsaugo vairuotoją ir keleivius. Balų suma priklauso nuo keliolikos parametrų, pavyzdžiui, manekeno pažeidimai susidūrimo metu, automobilio konstrukcijos tvirtumas, taip pat saugumo faktoriai, apsaugantys žmones avarijos atveju.

SUBARU automobiliai, gavę 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą

FORESTER

5 žvaigždutės (2012 m.)

XV

5 žvaigždutės (2012 m.)

OUTBACK

5 žvaigždutės (2014 m.)

LEVORG

5 žvaigždutės (2016 m.)

SUBARU automobiliai, gavę 4 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą

IMPREZA

4 žvaigždutės (2009 m.)

Susidūrimų padedanti išvengti aktyviosios saugos įranga

Simetriškosios AWD sistemos užtikrinimą stabilumą ir puikų valdymą lemia žemas svorio centras. Kaip standartinės įrangos elementas montuojama dinaminė stabilumo sistema (VDS) ir galinga ABS stabdžių sistema žaibiškai reaguoja į pokyčius kelyje, o tvirtas kėbulas užtikrina beveik tobulą automobilio paklusnumą, atliekant pageidaujamą manevrą. Todėl vairuotojas gali lengviau išvengti susidūrimo. Visi šie spendimai įdiegti tam, kad būtų realizuotas svarbiausias SUBARU principas – geriausias būdas išsaugoti savo gyvybę yra išvengti susidūrimo.

Smūgį sumažinanti pasyviosios saugos įranga

Kartais net pačios pažangiausios aktyviosios saugos sistemos negali apsaugoti nuo avarijos. SUBARU automobiliuose gausu keleivių apsaugai skirtų pažangių sistemų ir įrenginių, kurie saugo kėbulą nuo deformacijos ir sugeria smūgio jėgą pagrindinėse kėbulo vietose. Tvirta variklio karkaso sistema efektyviai pailgina priekinę pažeidžiamą zoną. Visų durų šone įrengti du nuo šoninio smūgio apsaugantys skersiniai. Patikimą tiesioginę keleivių apsaugą užtikrina visas kompleksas oro saugos pagalvių, nuo kaklo sužalojimų apsaugančios priekinės sėdynės, atsitraukiantys pedalai ir trijų taškų saugos diržai. Pagrindinis SUBARU principas byloja, jog dvasios ramybė yra pagrindinis žingsnis norint mėgautis vairavimu.

 

PAGAL ALG REITINGĄ SUBARU TURI DIŽIAUSIĄ IŠLIEKAMĄJĄ VERTĘ

Remiantis neseniai ALG (Automotive Lease Guide) kompanijos atliktos naujų automobilių išliekamosios vertės analizės duomenimis, trys „Subaru“ modeliai atitinkamose klasėse pelnė aukščiausias vietas.

„Subaru Outback“ tapo vidutinio dydžio universalų segmento nugalėtoju, sportinis „WRX“ iškopė į pirmąją poziciją sportinių automobilių klasėje, o „Legacy“ tapo lyderiu pagal likutinę vertę tarp vidutinio dydžio automobilių.

„Subaru“ jau yra pelnęs devynis ALG apdovanojimus ankstesniais metais. Taigi su šiemet laimėtomis trimis pergalėmis dabar pasiektas visas „tuzinas“. Šalia apdovanojimų konkrečiuose automobilių segmentuose „Subaru“ trejus metus iš eilės taip pat išrinktas geriausiu prekės ženklu (2010 m., 2011 m. ir 2012 m.).

ALG yra „TrueCar inc.“ analitinis padalinys. ALG kasmet fiksuoja duomenis apie visus rinkoje siūlomus modelius ir išrenka 26 automobilius, kurie, remiantis prognozėmis, nuvertės mažiausiai atitinkamuose segmentuose.