„EyeSight“ sistema jau ir standartinėje FORESTER XS, XE komplektacijoje

„EyeSight“ sistema jau ir standartinėje FORESTER XS, XE komplektacijoje

2017-10-03 11:29:28

„Subaru Forester“ daugybę metų buvo vienas iš geriausiai parduodamų visureigių. Kaip būdinga „Subaru“, „Forester“ yra labai gerai įrengtas, pradedant nuo pagrindo lygio. Visuose modeliuose įrengta pastovaus greičio palaikymo sistema, VDC stabilumo ir traukos kontrolės sistema, „Bluetooth“ sistema, priekinio ir galinio lango šildytuvas bei suteikiama trijų metų techninio aptarnavimo garantija.  Dabar „Forester“ XS, XE komplektacijose įdiegta „EyeSight“ sistema.

EyeSight

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina FORESTER važiuojančių saugumo jausmą.

*1. „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus rasite eksploatacijos instrukcijoje.

*2. Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.

*3. Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai

 

  • 51 iš 54